SÆT IGANG

Det skal være enkelt at komme igang.

ET MØDE. Vi tager et møde sammen - diskuterer muligheder og eventuel proces. Mødet er uden beregning.

EN VÆRDIANSÆTTELSE. Vi udarbejder en værdiansættelse. Det er et godt sted at starte. Det skaber nemlig overblik over både værdi og muligheder. For Værdiansættelsen beregnes et opstartshonorar efter nærmere aftale.

Såfremt vi også sælger din virksomhed for dig, fratrækkes dette honorar i det endelige honorar. Værdiansættelsen indeholder en rapport med en række klare anbefalinger på retning og mulige indsatser for Værdioptimering.

 

EN PLAN FOR VÆRDIOPTIMERING

Vi udarbejder - og gennemfører - en detaljeret plan for Værdioptimering af din virksomhed - igen på de fire kompetenceområder. Finans/Økonomi, Legal, Kommercialisering og HR/Organisation

EN EKSEKVERING AF VÆRDIOPTIMERING. .

Denne fase tager 2-24 måneder og faktureres efter aftale.

ET VIRKSOMHEDSSALG. Vi gennemfører en salgs-, fusion eller generationsskifteproces for dig. Denne faktureres med et mindre opstartshonorar for udarbejdelse af salgsprospekt og med tillæg af en mindre procentdel af salgssummen. Som en del af salget, er vi særligt aktive på Virksomhedsintegration, da den ofte er medvirkende til at et salg lykkes.

Du kan frit vælge, hvilke af de fire steps, du ønsker at prioritere eller starte med. Du kan f.eks. godt starte på step 4.​

Er du køber af en mindre eller mellemstor virksomhed?

MØDE. Vi tager et møde sammen - diskuterer muligheder og potentielle emner og eventuel proces. Mødet er uden beregning.

Kontakt os her, for at booke et møde.

© 2018  ​M&A Partner